Makro fotózás

2013.09.19. 13:48 kalorobi

A legújabb szerzeményem:

kihuzat.jpgA vaterán 5.000 Ft-ért árulta egy fotós. Szinte azonnal lecsaptam rá. Ezek a kihuzatok 10.000 Ft körül szoktak mozogni a neten.

Nem vagyok egy nagy makrós, az elmúlt 4-5 évben kb. 10 db makroszerű képet lőttem csupán. Én a természetfotózást részesítem előnyben, de manapság nem sok időm van a természet járásra. Ezért gondoltam, hogy otthon próbálok makrózgatni. Van már egy közgyűrű sorom is, és rendelés alatt (500Ft) egy objektív fordítógyűrű is.

Az este ki is próbáltam a kis vasat. A Helios 44-3 került a kezembe, így azt csavartam az elejére.

Az eredmény:

kijelzo.JPG

Pixelek (Nokia teló kijelzője) - Helios 44-3 1/20 ISO 800 + Pentacon kihúzat 3/4 állásban.

Sokat kell még gyakorolni a makrofotózás fogásait. Nem könnyű éles képet lőni. Lehet kell egy új állvány :(

A másik próbálkozás:

gyufa.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: makro Helios 44-3 kihuzat

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr545523650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása