Fotózás

2013.09.28. 21:21 kalorobi

Mérnök ember lévén én általában projektekben gondolkodom. A fotózást is szeretem keretek közé szorítani. Természetesen a családi események, kirándulások és nyaralások alkalmával kattingatok égbe világba. De ha fotózásra gondolok mindig van egy cél előttem: Mit is kellene lefotózni.

Én is kitaláltam magamnak néhányat fotós projektet. Próbáltam olyanokat előtérbe helyezni, melyekkel mások még nem  foglalkoztak. Remélem ez sikerülni is fog.

1. Feszületek a Jászságban. Ez a legkedveltebb projektem. Sok-sok órát töltöttem az adatgyűjtéssel, térképek böngészésével. Össze is állítottam a felkeresendő feszületek listáját, de sajnos az idő sohasem elég... Mikor belekezdtem a jászsági feszületek megörökítésébe, a neten még nem volt hasonló oldal. Elmentem fotózni, és keresgélni. Mikor időm engedte létrehoztam egy blogot. Ekkor szembesültem a ténnyel, hogy egy másik fotós is ügyködik egy hasonló oldallal. Néhány poszttal járt előttem. Kicsit el is ment a kedvem. Szerencsére ő a megyében akar településenként egyet-egyet lefotózni, én pedig a Jászságban az összeset.

feszulet.JPG

2. Zagyva folyó, forrástól a torkolatig. A Zagyva mellett nőttem fel, így mindig is szerettem ezt a kis folyót. Ráadásul nagyon szeretek (szeretnék) túrázni, így jött az ötlet, hogy a forrástól a torkolatig végigjárom a Zagyvát és az érdekes helyeket, embereket lefotózom.

3. 32-es számú főút. Ezen a főúton nap mint nap közlekedem. Kell ennél több, hogy lefotózzam. Természetesen ezt nem gyalog, hanem kerékpárral fogom végigjárni :)

32.png

4. A számok világa. Ez még most körvonalazódik bennem. Láttam egyszer egy blogot ahol a fotós a házszámokat 1 - 365 megörökítette. (365 Budapest) Én nem házszámokat, hanem magukat a számokat akarom 1-től a végtelenig :) a maguk környezetében lefotózni. Pl.: 123 egy mérföldkő a pusztában...

5 52 hét projekt: Sok-sok fotós kezd bele a 365 projektbe. Én ennél megfontoltabb (és elfoglaltabb) vagyok. Így maradt a heti egy, azaz 52. Ezt is tematikusan képzelem el, összeállítottam egy listán, mely tartalmazza hétről-hétre a lefotózandó témákat. Természetesen az előzőekben ismertetett projektfotók nem használhatók fel. Indulást 2014 január 1-re tervezem.

6. Szolnok a legélhetőbb város, legalábbis ezt terjesztik manapság. Ennek akarok utánajárni. Itt dolgozom és munkámból adódóan sokat mozgok a városban. Le fogom fotózni az érdekes helyeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr65536678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása