Mélyponton...

2013.11.18. 08:45 kalorobi

A minap böngésztem a Nikon adok-veszek fórumot. (csak úgy, nem mintha venni akartam volna valamit) Olvasgattam és egy érdekes hirdetés, miklosrabi niknévvel felkeltette az érdeklődésem. Megnéztem a névhez tartozó adatlapot és volt ott egy blogra mutató link. Sajnos rákattintottam. Az alábbi poszt fogadott:

Rabi.JPG

Kíváncsiságból végignézetem a blogját (ráment egy-két estém) A srác komoly fotókat készített (nekem legalábbis tetszett amint csinált). De túl sok gépet, objektívet kipróbált, megvásárolt.

Ez a bejegyzés elindított bennem valamit. Átéreztem a helyzetét és én is átértékeltem a fotózással kapcsolatos dolgaimat. Hogy mi lesz? Még nem tudom. Most hirtelen felindulásból elkövetett kiárusításba kezdtem... A fejembe vettem, hogy veszek egy kis  MILC gépet és kész!!! Meglátjuk.
Lehet, hogy holnapra elmúlik és visszavonom az egészet. Lehet, hogy eladom és csak egy kis szappantartó veszek.

apro.JPG

A fotózás érdekel, de nem tudom mit is kezdjek vele.

Az 500px.com oldalon is meg szoktam nézni a popular képeket, de tegnap már az sem kötött le :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr175641283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása