Kiárusítás

2013.11.21. 08:02 kalorobi

Elkezdtem a felszerelésem kiárusítását. Eddig csak a vásárlással voltam elfoglalva, így az értékesítéssel kapcsolatos tapasztalataim igen hiányosak voltak. (Igaz, a Sony DSC H7 gépemet is eladtam, de az már vagy 4-5 éve volt.) Próbáltam korrekt árat megállapítani, de nem igazán mozgattam meg vele az állóvizet.

Érdemi ajánlat még nem érkezett. Gondoltam magamban: Hát fiúk, lányok akkor vegyétek az agyonhasznált 50.000 expós vázat 10.000 Ft-vel olcsóbban. Még egy ajánlatot teszek a Nikon adok- veszek fórumon. Most a részletfizetés lehetőségét ajánlom fel. (szerintem jól kigondolt, megtervezett ajánlat). Ha erre sem érkezik vevőjelölt, akkor marad a Nikon D90. Nem fogom ingyen odaadni senkinek. Azért nem ment el az eszem :)

Közben elkészült a Pentacon 2.8/29 reszelt változata, így ezzel is elértem a VÉGTELENT. (hamarosan részletek és fotók)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr635646915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása