Az objektív vásárlásról 2. rész

2013.02.16. 12:40 kalorobi

Harmadikként a Pentacon preset 2.8/135 objektív volt a célpont. Minél olcsóbban akartam beszerezni, ugyanis az eredeti cél az olcsó objektívpark kiépítés volt. Sok jót olvastam erről a optikáról, be akartam szerezni egy példányt mindenképpen :) Mivel úgy tudtam, hogy a preset végét lecserélve Nikon gépeken is  elérhető a végtelen, így ilyen típust keresgéltem. Hamar ráleltem egy jónak tűnő alanyra. Természetesen gomba- és karc mentes, jó fókusz- rekeszgyűrűsként hirdették. Megérkezéskor meglepődve láttam, hogy a hátsó lencsetagon belülről gomba vigyorog rám. Kivert a víz, elállt a lélegzetem, én gombát objektíven még csak képeken láttam. A lamellákon olajos foltok virítottak. Gyorsan kellett cselekednem. Leszereltem a hátsó lencsetagot, majd megtisztogattam az üveget. (erről későbbi bejegyzésben bővebben)

Pentacon_135.JPG

Szerencsére könnyen lejött a gomba az üvegről. Az olajon lamellákhoz még nem nyúltam. Ha lesz energiám szétszerelem és megtisztogatom, de addig is használom nagy lendülettel, mert eddigi tapasztalataim szerint ezzel az objektívvel lehet a legjobb minősgégű képeket készíteni. (hamarosan teszek fel néhány képet)

Szólj hozzá!

Címkék: Pentacon 135

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr125054631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása