Végtelen - barkácsolás 4.

2013.04.03. 13:50 kalorobi

Egy újabb sufnituning megoldást találtam a végtelen elérésére. A leírás szerint a Pentacon 1.8/50 objektívekkel működik.

Pentacon_50_vegtelen_4.JPG A lényeg: A hátsó lencseleszorító gyűrűt le kell venni. Ki kell emelni a lencsét, majd alá helyezni egy kb. 1,8 - 2 mm vastag távtartót. Jelen esetben ez egy egyszerű befőttes gumi. A végén összeszerelés.


Ezt ki is próbáltam. Én a Pentacon 2.8/29 obimat vettem elő a kísérletezéshez. Így már lencsés adapter nélkül is közel kerültem a végtelenhez (150-200m), sajnos nem volt itthon vastagabb gumi :) Nem tudom a képminőségben milyen romlást okoz. Több CA-t nem láttam, lágyulás nem volt szembetűnő (mivel ez az obi nem valami karcmester) Még tesztelés alatt van :) Egy próbát megér...

Szólj hozzá!

Címkék: végtelen Pentacon 50 Pentacon 29

A bejegyzés trackback címe:

https://nikon-pentacon.blog.hu/api/trackback/id/tr305190654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.





süti beállítások módosítása